Még nem ÁFA 365 Klub tag? Részletekért kattintson IDE! Belépés ÁFA 365 Klub tagoknak
CIVIL/NONPROFIT Szervezetek Működése 2024-2025
Kérdések és válaszok a civil szervezetek működése során (Számvitel, Adózás, Jog)
SZAKMAI KONFERENCIA, KÉPZÉS
RÉSZLETES TEMATIKA
INTERNETES JELENTKEZÉS

Időpont:

2024. december 12. (csütörtök), 09.00–13.30, regisztráció 8.30-tól

TANTERMI vagy ÉLŐ/ONLINE vagy VIDEÓ/E-LEARNING

tantermi

Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz). Íróeszköz, háttéranyag nyomtatott és elektronikus formában, WIFI. Az előadás alatt, egy-egy témablokk után kérdezési lehetőség. Parkolási lehetőség térítés ellenében. Korlátlan hozzáférést biztosítunk 2025. március 31-ig a konferenciáról készült videó utólagos megtekintéséhez + 1.990 Ft + áfa áron.

élő

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő előadás előtt és közben online kérdezési lehetőség. Háttéranyag elektronikus formában. Korlátlan hozzáférést biztosítunk 2025. március 31-ig a konferenciáról készült videó utólagos megtekintéséhez + 1.990 Ft + áfa áron.

videó

Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Háttéranyag elektronikus formában. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy az előadás időpontja (2024. december 12.) után leghamarabb 7 nappal (2024. december 19.) lehet a videót először megnézni, innentől kezdve legkésőbb 2025. március 31-ig lehet ingyenesen a videót korlátlan alkalommal megtekinteni.

Előadó(k):

Gottgeisl Rita

könyvvizsgáló, adószakértő

Helyszín:

MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
Megközelítés » Parkolás » Galéria »

Részvételi díj:

30% kedvezmény 2024. december 11-ig!

Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): 34.900 Ft + áfa/fő
Új jelentkező weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 24.430 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (30%+5% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 23.210 Ft + áfa/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 24.430 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30%+5% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 23.210 Ft + áfa/fő
Ki számít ügyfélnek?

A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZFet és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.

Forgatókönyv:

08.30–09.00: Regisztráció
09.00–11.00: Előadás 1. része
11.00–11.30: Kávészünet
11.30–13.30: Előadás 2. része
A tantermi részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvizet.
A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz!
Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

Tematika:

Kinek szól a konferencia? A civil szervezetek (egyesületek, alapítványok, civil társaságok) vezetőinek, ügyintézőinek, valamint az őket könyvelő kollégáknak.

Megújult előadásunkban a jogszabályok ismertetése helyett azok gyakorlati alkalmazására fogunk fókuszálni. A hozzánk fordulók leggyakrabban előforduló kérdéseiből, az ezekhez kapcsolódó témakörökből választottunk néhányat. Azt szeretnénk bemutatni, hogyan kapcsolódnak az adózási és számviteli előírások a szervezetek napi feladataihoz, mit mutatnak a számok a végzett tevékenységükről, mire kell figyelni egy döntés meghozatalánál a jog, az adózás és a számvitel oldaláról.

Az átlátható és pontos nyilvántartás megalapozza a támogatók bizalmát, alapul szolgál a következő jó vezetői döntéshez. Emellett sokszor létkérdés a szervezet számára a megfelelő időben és szinteken elvégzett adótervezés.

Emiatt előzetes és folyamatos párbeszédre van szükség a szervezet vezetői, szakemberei és a számviteli és adózási adminisztráció végzője, a könyvelő között. Fontos, hogy értsék egymást!

Az előadás célja, hogy a résztvevőket elindítsuk egy olyan úton, melynek során képesek lesznek a jogszabályi kereteket tartalommal megtölteni, saját működésükre adaptálni, ezáltal olyan jogi, könyvviteli és adózási struktúrát létrehozni, melynek alapja a szervezet missziója, pontosan illeszkedik a szervezet tevékenységéhez a mindennapokban és összhangban áll a szervezetre vonatkozó alapvető adózási és számviteli előírásokkal.

Tematika:

Beszámoló – készülés az évzárásra, mit mutatnak az éves beszámoló számai, a közhasznúság

A számvitel a civil szervezetek számára is az, ami a profitorientált vállalkozásoknak: információt ad a szervezet gazdasági helyzetéről, az eltelt időszak működéséről. A munkánk során hozott döntéseink eredményessége látható a beszámoló adataiban. Célunk annak is bemutatása, hogy a számviteli adatok, mit mutatnak be egy szervezetről a szervezet képviselői, támogatói és a nyilvánosságra hozatal alapján mindenki számára elérhetően.

Adományok és támogatások – szerepe a civil szervezetek működésénél

A támogatások és az adományok jelentős részét képviseli a civil szervezetek bevételének. Törvényi előírások terelik keretek közé a felhasználásukat és a kapcsolódó nyilvántartásokat.

Foglalkoztatás – optimálisan és gazdaságosan, teendők, mielőtt megállapodunk a közreműködőinkkel

Általános forgalmi adó – milyen döntéseket lehet-kell hozni az áfával kapcsolatosan

Az adózási ismeretek is elengedhetetlenek a mindennapi működés során:
■ a projektek optimális költségfelhasználáshoz szükséges ismerni, hogy a különböző foglalkoztatási formákhoz milyen adózási előírások kapcsolódnak,
■ adószámmal rendelkező civil szervezetekre az áfa előírások az általános szabályok szerint vonatkoznak, amelyek betartásához is jó előzetesen felkészülni a követelmények megismerésével.

Jelentkezési feltételek

A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:

Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

INTERNETES JELENTKEZÉS