Gyakran ismételt kérdések
Ügyfélnek számítok-e?
Azt követően, hogy Ön első alkalommal részt vesz egy előadásunkon, könyvet vásárol, előfizet szaklapunkra, ügyfélnek számít, így minden további vásárlásakor a kedvezményes árak vonatkoznak megrendelésére, és automatikusan járnak Önnek egyéb, csak ügyfeleknek járó szolgáltatásaink (ingyenes e-könyvek, kreditpont-nyilvántartás stb.).
Hogyan tudok jelentkezni konferenciára?
Részvételi szándékát kitöltött jelentkezési lap ellenében tudjuk elfogadni. A weboldalon való jelentkezés után Ön automatikus visszaigazoló e-mailt kap, amely tartalmazza díjbekérő levelünket pdf-formátumban. Amennyiben a jelentkezési lapot e-mailben, faxon vagy postai úton juttatja el hozzánk, a jelentkezési lapon feltüntetett e-mail címre küldjük díjbekérő levelünket legkésőbb az előadás napját megelőző 7. munkanapig. Ön választhatja a készpénzben való helyszíni fizetést is, ekkor az általunk küldött díjbekérő levél csupán adategyeztetésre szolgál.
Hogyan tudok parkolni a konferencia helyszínén?
Előadásainkat a MOHA Házban (1143 Budapest, Gizella út 42–44.) tartjuk. Térítés ellenében őrzött parkolóhelyet korlátozott számban tudunk biztosítani – ezzel kapcsolatos igényét a jelentkezési lapon a rendszám megadásával jelezni szükséges. A parkolóhelyek a jelentkezés sorrendjében kerülnek feltöltésre, a helyszínen csak az előzetesen leadott rendszámú személygépkocsik parkolhatnak. A parkolás a környező utcákban ingyenes.
Milyen formában kapom meg az előadáson vetített háttéranyagot?
Az előadáson vetített prezentációt a résztvevők kinyomtatva megkapják a helyszínen, a regisztráció során. A konferenciát követően a háttéranyagot e-mailben – ppt-fájlban – is elküldjük, illetve kreditpontot igénylő résztvevők a kreditpont-nyilvántartó oldalon is le tudják tölteni.
Hol vásárolhatom meg a szakkönyveket?
Szakkönyveink webáruházunkban, valamint a rendezvények helyszínén vásárolhatók meg. Webáruházunkon keresztül bankkártyával vagy átutalásos számla ellenében tudja az ellenértéket teljesíteni. Ezt követően a nyomtatott kiadványt postai küldeményként adjuk fel. Ahol futárszolgálatot veszünk igénybe, azt az adott szakkönyv megrendelési információinál külön jelezzük. E-könyveinket a megrendelőlapon megadott e-mail címre küldjük a kért formátumban (pdf, ePub). Előadásaink résztvevői extra kedvezménnyel juthatnak hozzá szakkönyveinkhez.
Milyen számlát kapok?
A bankkártyás, illetve a díjbekérő alapján történt fizetésről elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a megadott e-mail címre küldünk el. Amennyiben Ön nyomtatott számlát kért a jelentkezéskor/megrendeléskor, azt az előadás helyszínén, a regisztráció során adjuk oda a résztvevőnek, illetve a megrendelt szakkönyvvel egy csomagban postázzuk a megadott postázási címre.
Mi kerül a számlára közvetített szolgáltatásként?
Előadásainkon a reggeli tea-, kávé- és süteményfogyasztást nem tüntetjük fel a részvételi díjról szóló számlában, ezért ezek után Önt nem terheli adófizetési kötelezettség. Amennyiben Ön igényel ebédet a rendezvényen, ennek ára külön sorban szerepelni fog a számlán.
Milyen áfa-kulcsok szerepelnek a számlán?
A hatályos jogszabályok értelmében az előadás részvételi díjak és közvetített szolgáltatásaik 27%-os áfát tartalmaznak. Nyomtatott szakkönyveink és szaktájékoztatóink áfa-tartalma 5%. Az ehhez kapcsolódó postázási és csomagolási díj mint járulékos szolgáltatás osztja a főszolgáltatás adókulcsát, és szintén 5%-os. Az e-könyvek és pdf-ben kért szaktájékoztatók áfa-kulcsa 27%.